Sıkça Sorulan Sorular

 

Ekstreniz Hakkında

İstersem döviz ekstre alabilir miyim?

Evet. Bunun için 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayabilir veya Akbank İnternet’ten talep edebilirsiniz.


Ekstrem e-mail ile de gönderilebilir mi?

Evet. 444 25 25’i arayarak veya Akbank İnternet’i ziyaret ederek e-mail adresinizi güncelleyebilir, e-mail ile ekstre talebinde bulunabilirsiniz. E-mail adresiniz güncelse Akbank’a kayıtlı cep telefonunuzdan “E” yazıp 4566’ya göndererek de tüm kredi kartı ekstrelerinizin sadece e-mail ile gelmesini sağlayabilirsiniz.


Döviz ekstre tipimi değiştirebilir miyim?

Daha önce yurtdışı ekstre tipi seçiminiz varsa ve yabancı para cinsinden herhangi bir işlem (harcama ya da ödeme) yaptıysanız, yurtdışı ekstre tipi değişikliğini sadece TL ve önceden belirlediğiniz ekstre tipi arasında yapabilirsiniz.. Örneğin: yabancı para harcamalarınız için USD ekstre tercih ettiyseniz, ilgili kartınız için tercihinizi TL ve USD arasında değiştirebilirsiniz. İlgili kartınız için Euro ekstre tercihi yapamazsınız. Euro tercihinizi diğer kartlarınız için yapabilirsiniz.


Ekstrem elime geç ulaşıyor/ulaşmıyor. Gecikmeye girmemek için borcumu nasıl takip edebilirim?

444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi veya Akbank İnternet’ten iletişim adresinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca, ekstrenize her yerden kolaylıkla ulaşabilmek için e-mail adresinize gönderilmesini de talep edebilirsiniz.

Chip-para Kullanımı

Free’nizi kullanarak kazandığınız chip-para kartınızın üzerindeki çipte tutulur. Free’nizle birlikte dilediğiniz Axess Üye İşyerlerine gidip, herhangi bir harcama yaptığınızda çipiniz üzerinde birikmiş chip-para’larınızı da dilediğiniz oranda harcayabilirsiniz.

Limit İşlemleri Hakkında

Müşteri Limiti Nedir?

Müşteri limiti, birden fazla Akbank kredi kartınız olması durumunda, kartlarınızı tek bir limit üzerinden takip edebilmeniz için tanımlanan yeni limit yapısıdır.
Müşteri kullanılabilir limitiniz, müşteri limitinizden sahip olduğunuz Akbank kredi kartlarınız ile yaptığınız işlem tutarları düşülerek hesaplanır. Örneğin:
Müşteri limitiniz: 4.000 TL
Axess Visa Kart limitiniz: 4.000 TL
Free MasterCard Kart limitiniz: 3.000 TL ise;
Free MasterCard ile 3.000 TL harcama yaptığınızda Axess Visa ile harcama yapmak için 1.000 TL limitiniz kalacaktır.

Müşteri limitimi ve kart limitlerimi nereden öğrenebilirim?

Müşteri limitinizi ve kartlarınıza tanımlanan limitleri Akbank Internet ve Mobil’den, Juzdan’dan, 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden, Akbank Şubeleri ve ATM’lerinden öğrenebilirsiniz.
Kart limitleriniz, kartınızın size ulaştırıldığı zarfta ve hesap özetiniz üzerinde de yer almaktadır.

Free kredi kartı borcumu ödediğim zaman müşteri limitim etkilenecek mi?

Kredi kartı için ödeme yaptığınızda, müşteri limitiniz ödediğiniz tutar kadar kullanıma açılacaktır.

Müşteri limitimi nasıl artırabilirim?

Müşteri limitiniz*, sahip olduğunuz kartlardan en yüksek limitli olan kartın limitine eşittir. Dolayısıyla bu kartınız için limit artışı talep ettiğinizde müşteri limitiniz de otomatik olarak artar.
*Müşteri limitine sahip olacak kart türleri tüm bireysel Akbank kredi kartlarıdır.

Free kartımın limitini nasıl artırabilirim?

Kredi kartı limitinizi dilediğiniz zaman Akbank Internet ve Mobil’den, Juzdan’dan, 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden, Akbank Şubeleri ve ATM’lerinden arttırabilirsiniz. Ayrıca, SMS ile limit artırım talebinde bulunmak için LIMIT, KART SON 4 HANE, AYLIK NET GELİR, İSTENİLEN LİMİT bilgisini aralarında birer boşluk bırakarak 4566’ya SMS gönderebilirsiniz. (Örnek SMS: LIMIT 1234 1300 3000) Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra, size konu ile ilgili bilgi verilecek ve uygun bulunması durumunda, kredi kartı limitiniz yükseltilecektir.

Dilerseniz, düzenli limit artış talimatı vererek, limitinizin otomatik olarak güncellenmesini de sağlayabilirsiniz.

Nakit avans limitim nasıl belirleniyor ve nasıl kullanabilirim?


Nakit avans limitiniz, size tanınan toplam kredi limitinizin belirli bir yüzdesidir. Size tanımlanan nakit avans limiti ölçüsünde, Free kartınızla, Akbank ATM’lerinden, yurtiçindeki tüm ATM’lerden ve Akbank Şubeleri’nden nakit avans çekebilir, Akbank İnternet’ten kredi kartınızdan vadesiz hesabınıza para transferi yapabilirsiniz. Belirlenen limiti nakit avans çekimlerinde kullanmazsanız bu limiti alışverişleriniz için kullanabilirsiniz.

Chip-para kazandığımda, kullanılabilir limitimde bir değişiklik olur mu?


Alışverişlerinizde chip-para kazandığınızda ya da chip-para kullandığınızda, kredi limitinizde bir değişim olmaz. Fakat kazandığınız chip-para’lar, üye firmalarımızda limitinize ek olarak kullanılabilir. Örneğin aldığınız ürünün bir miktarını, chip-para ile kalan tutarı ise kredi kartınızla ödediğinizde, kullanılabilir limitiniz sadece kredi kartı ile ödediğiniz tutar kadar düşer.

Free’nin ayrı bir yurtdışı limiti var mı?

TL limitinizi, aynı zamanda yurtdışı limiti olarak da kullanabilirsiniz.

Nakit İhtiyaçlarınız

Nakit ihtiyacımı kredi kartımla karşılayabilir miyim?

Evet, nakit ihtiyacınızın büyüklüğüne göre Nakit Avans, Taksitli Avans ve Hızlı Para ürünleriyle acil para ihtiyacınızı tüm ATM’lerden, 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden ya da Akbank İnternet’ten anında karşılayabilirsiniz.

Nakit Avans nedir?

Nakit Avans, günlük nakit ihtiyaçlarınız için kredi kartınızdan kullanılabilir nakit avans limitiniz dahilinde nakit para çekebileceğiniz bir hizmettir.Nakit avansınızı tüm Akbank ATM’lerinden, 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden, Akbank İnternet’ten, Akbank Mobil’den, Akbank Şubeler’den ya da diğer tüm ATM’lerden çekebilirsiniz.

Taksitli Avans nedir?

Kredi kartınızdan nakit para çekerek 3 ile 9 ay arasında taksitle ödeyebileceğiniz bir hizmettir. Taksitli Avans’ınızı Akbank ATM’lerinde, 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden, Akbank İnternet’ten, Akbank Mobil’den, ve tüm Akbank şubelerinden, kullanabilirsiniz. Taksitli Avans’ınız, vadesiz mevduat hesabınıza aktarıldıktan sonra paranızı Akbank Kart ile ATM’lerden veya en yakın şubeden çekebilirsiniz.

Hızlı Para nedir?

Hızlı Para, acil nakit ihtiyaçlarınız için kredi kartınızdan nakit para çekebileceğiniz; 9 ile 12 ay arasında taksitle geri ödeyebileceğiniz bir hizmettir. Hızlı Para’nızı tüm ATM’lerden, 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden veya Akbank İnternet’ten çekebilirsiniz. Hızlı Para en az 500 TL en fazla 40.000 TL olup, kullanılabilir limitiniz kapsamında değerlendirilecektir. Onaylanan Hızlı Para hesabınıza geçtikten sonra, paranızı Axess kartınız ile ATM’lerden veya en yakın şubeden çekebilirsiniz. Aylık taksit tutarınızı ekstrenizin son ödeme tarihine kadar ödeyebilirsiniz.

SMS Para nedir?

Tek bir SMS ile ücretsiz anında 500 TL alabileceğiniz bir hizmettir. Üstelik uygun faiz ve 3 taksitle geri ödeme fırsatıyla. SMS Para’ya başvurmak için aralarında bir boşluk bırakarak "PARA" ve kartınızın son 6 hanesini yazıp 5990’a göndermeniz yeterlidir.

Örnek mesaj: [PARA 112233].

Dilerseniz ücretsiz 9 taksitle SMS Para almak için de PARA9 yazıp, kartınızın son 6 hanesini ve dilediğiniz tutarı 5990’a gönderebilirsiniz.


 

Fatura Ödeme Talimatları

Turkcell faturam için kredi kartımdan otomatik ödeme talimatı verdiğim zaman bu nakit avans işlemi olarak mı yoksa normal harcama olarak mı kartıma yansıyacak?

Normal bir harcama işlemi gibi yansıyacaktır.

Kredi kartımdan fatura talimatı verdiğimde ücret kesiyor musunuz?

Kredi kartından talimatlı olarak yapılan fatura ödemeleri için(Turkcell, Vodafone, Türk Telekom ve Superonline faturaları hariç) faturanın ödenme tarihinden hesap kesim tarihine kadar aylık fatura ödeme faizi uygulanır.

Fatura talimatlarımı nereden verebilirim?

444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden, Akbank İnternet’ten Akbank Mobil’den veya Akbank Şubeleri’nden abone numaranız ile talimatınızı verebilirsiniz.

Diğer Hizmetlerimiz

Artı taksit ve erteleme kampanyalarından alınan ücretle ilgili detaylı bir bilgi alabilir miyim?

Axess üye iş yerlerinde, kasalarda ödeme alınması sırasında, POS cihazı üzerinden “Artı taksit / erteleme istiyorum” seçildiğinde 13,60 TL ücret ilk ekstreye yansıtılır. artı taksit ve erteleme işlemlerinin her ikisinden ücret ayrı alınır. Eğer hem artı taksit hem de erteleme işleminden faydalanılıyorsa iki adet ücret kesilecek ilk ekstreye yansıtılır. Ücret alınan işlemin iadesinin yapılacağı durumda ise, iadenin ilk taksiti ile birlikte ücret iadesi de karta yansıyacaktır. İade kısmi olursa, iade tutarı/satış tutarı oranında ücret iadesi karta yansıtılır.

BodyCard Kart Koruma Planı nedir?

Bodycard Kart Güvenlik Paketi Sigortası, Akbank’a ya da diğer banka ve kurumlara ait kartlarınızın, cep telefonu, cüzdan gibi kişisel eşyalarınızın çalınması ya da kaybolması durumunda destek sağlar. Kartlarınızda oluşacak izinsiz harcama riskine karşı, kayıp/çalıntı bildiriminden önce 50.000 TL’ye kadar yapılan harcamalar güvence altına alınır.Ayrıca Bodycard Plus seçeneği ile de dijital dünyada başınıza gelebilecek kimlik ve şifre hırsızlıklarına karşı da önlem alarak kendiniz için tam bir güvence sağlayabilirsinizPlus paket seçeneği ile Finansal değeri olan şifrelerinizin (kredi kartı, internet şubesi, e- ticaret siteleri, online ödeme araçları…) kötü niyetli kişilerce teknolojik yollarla, zor kullanarak ya da kandırılarak çalınması sonucu ortaya çıkan finansal zararları 10.000 TL’ye kadar karşılar. Kimlik bilgilerinizin çalınması veya bilginiz dışında kullanılması sonucu maruz kalabileceğiniz mahkeme ve icra masrafları 20.000 TL’ye kadar koruma altındadır. Bodycard Kart Güvenlik Sigortası’na sahip olmak ve detaylı bilgi almak için 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

İşsizlik Sigortası nedir? Nasıl başvurabilirim?

444 25 25’i arayarak; ayda sadece 1 TL’den* başlayan primlerle tüm Akbank kredi kartı borçlarınızı sigorta ettirebilirsiniz.Kredi Kartı İşsizlik Sigortası ile işsizlik, hastalık, geçici iş göremezlik gibi istenmeyen durumlarda kredi kartı borcunuzu 12.000 TL ‘ye kadar güvenceye alabilirsiniz. Ayda, 100 TL’lik borcunuza karşılık sadece 2 TL ödeyerek işsizlik durumunda kredi kartı borcunuzun 12.000 TL’ye kadar sizin adınıza ödenmesini sağlayabilirsiniz. 444 25 25 / 0850 222 25 25 No’lu Müşteri İletişim Merkezi üzerinden Kredi Kartı İşsizlik Sigortası hakkında detaylı bilgiye sahip olabilir ve ürün satın alabilirsiniz.

Başka banka kartlarındaki borçlarımı Free kartıma aktarabilir miyim?

Başka banka kartlarındaki borçlarımı Axess kartıma aktarabilir miyim? Kredi kartı borçlarınızı uygun faiz oranıyla Axess kartınıza aktarabilirsiniz. Üstelik 12 aya kadar taksitlendirebilirsiniz. Akbank Şubeleri’nden, Akbank İnternet’ten ya da 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’nden, diğer banka kredi kartı borçlarınızı Axess’inizde toplayabilir, 9-12 ay arası vadelerle taksitle ödeyebilirsiniz. Kullanılabilir limit dahilinde en az 200 TL, en fazla 20.000 TL borç tutarı transfer edilebilir.

Taksit İste nedir, nasıl yararlanabilirim?

Free’nizle yaptığınız 50 TL ve üzeri herhangi bir peşin harcamanızı 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi veya Akbank İnternet aracılığıyla 18 aya kadar taksitlendirebilirsiniz.

Erteleme İste nedir, nasıl yararlanabilirim?

50 TL ve üzeri peşin veya taksitli alışverişlerinizi 3 aya kadar uygun koşullarla Akbank İnternet ve 444 25 25 Telefon Şubesi’nden erteleyebilirsiniz.

Taksitli işlemlerime taksit ekleyebilir miyim?

Ek Taksit hizmetiyle, 50 TL ve üzeri faizsiz taksitli harcamalarınıza hesap kesim tarihinden önce Akbank Mobil’e, Akbank İnternet’e girerek veya 444 25 25 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak taksit ekleyebilirsiniz.

Hemen Başvur
Hemen Başvura Tıkla