Tedarik Programı

Axess Business ile ek satın alma gücü!

Şirket kredi kartı özelliği ve tedarik kartı fonksiyonlarını bir arada barındıran güçlü bir ticari karta sahip olabilirsiniz.

Axess Business’ın tedarik kartı; sektörel tedarik zincirlerinde, alıcılarla satıcılar arasındaki mal alımları ve/ veya bakiye ödemelerinde çok amaçlı hizmetler sunabilen güvenli bir Kartlı tahsilat sistemi olarak kullanılır.

Axess Business sahibi şirketinize, Tedarik Kart Limiti ile ek bir satın alma gücü verirken, size mal satan tedarikçilere de tahsilat garantisi verir.

Avantajlar

Tedarikçi için:

  • Tahsilat kolaylığı
  • Tedarikçiye özel kapalı devre kredi
  • Nakit akışının takip kolaylığı ve raporlama
  • Müşteri bağımlılığı
  • İşlem anında belirlenebilen esnek vade seçeneği
  • Akbank İnternet üzerinden kartsız, online işlem imkanı
  • Akbank İnternet’ten alınabilen detaylı raporlar ile sistem entegrasyonu

Bayi için:

  • Çek, senet, nakit ödemelere güvenli bir alternatif
  • Maliyet ve operasyon avantajı ve kullanım kolaylığı
  • Tek bir kart ile hem Şiket kartı hem Tedarik program özelliği
  • Şirket kredi kartı harcamalarından chip para kazanımı
  • Q-Matic özelliği ile şubelerde öncelikli hizmet alma imkanı
  • Birden fazla tedarikçi için ortak yada özel limit belirleme seçeneği
  • Akbank İnternet üzerinden kartsız, online işlem imkanı

Sistemin işleyişi:

  • Mal alımı ya da bakiye ödemeleri esnasında Axess Business Tedarik Kart ile Vadeli ve/ veya Taksitli işlem yapılır.
  • Vade tarihi geldiğinde Axess Business sistemi otomatik olarak çalışır.
  • Sistem önce bayinin vadesiz hesap bakiyesini kontrol eder, hesap bakiyesi müsait ise borç tutarı bayi hesabından tedarikçi hesabına otomatik olarak transfer edilir.
  • Hesap bakiyesi müsait değil ise Axess Business kredisi devreye girer, bayi kredisinden kullandırılarak tedarikçi hesabına otomatik olarak transfer edilir.
Hemen Başvur
Hemen Başvura Tıkla